fbpx

A SimplePay sokak számára még mindig új és kissé bizonytalan fizetési lehetőség, mert nem tudjuk pontosan, mi is áll e mögött. Cikkünkben azonban minden eddigi kérdésre választ adunk.

Hátra dőlhetünk, mert biztonságos!

A SimplePay fizetőoldal mögött maga a bank áll. Az adataink tartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett is. A kereskedő szintén csupán egy közvetítő a bank és az ügyfél között, így teljes mértékben a kibocsátó bank határozza meg a feltételeket. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben képes a rendszer is elfogadni. Tehát valójában teljes mértékben a bankkal kommunikálunk, a SimplePay pedig maga a szolgáltatás, amin keresztül ezt gyorsabban és egyszerűbben megtehetjük.

Mit kell tudniuk a nagyvállalkozóknak, tulajdonosoknak?

A SimplePay azért vált népszerűvé, mert egyszerű, de ezzel párhuzamosan megbízható, ami a legfontosabb szempont egy fizetési alkalmazásnál. Teljesen lekövethető a megrendelésünk és a pénzünk útja, amihez nincs szükség közvetítő személyre, sem pedig készpénzre, ami jóval kényelmesebb a nagyobb összegek kifizetésénél.

Nézzünk egy példát!

Sok esetben problémás a készpénzes fizetés, mert nem mindig van annyi pénz helyben az éttermeknél, amekkora a rendelés összege. A tulajdonosok viszont nem szívesen hagyják ott a bankkártyát például a séfeknél, akik többségében az árut átveszik, ezért ezt a folyamatot szerették volna gördülékenyebbé tenni. Nem csak a vevők, de a sofőrök munkáját is megkönnyítik, mivel nincs elvesztegetett idő a helyszíni fizetéssel, illetve a vevők a világ bármelyik pontjáról tudják rendezni a számlájukat. 

Amikor elkészül az éjszaka/reggel folyamán a vevő számlája, azonnal kap e-mailben egy értesítést, amit egyből ki is egyenlíthet a SimplePay-en keresztül. Ezt addig tudja megtenni, amíg a sofőr oda nem ér az áruval a helyszínre, és a sofőr applikációban le nem zárja az adott vevő felületét. 

A fizetés nagyon egyszerű: az e-mailben kapott linken keresztül egyből a SimplePay oldalára jut el, ahol regisztráció nélkül a bankkártya adatok megadásával egyből ki tudja egyenlíteni a számláját. Azonban, ha rendelkezik SimplePay fiókkal, csak be kell jelentkeznie, majd jóváhagyni a fizetést.

www.pixabay.com

Mi a helyzet az átutalásos számlákkal a Matusz-Vad Zrt-nél?

SimplePay-en nem csak a készpénzes vevők tudnak számlát kifizetni, hanem azok is, akik utalásra vannak beállítva. Közülük is nagyon sokan használják ezt a módszert, mert egyszerűbb vele kifizetni a számlát, mint külön belépni a bankba és úgy elindítani az utalást. Illetve, amikor az utalásos vevő felszólító e-mailt kap (5, 10, 15 nap után), ott is azonnal rendezni tudja a tartozását, mert ugyanúgy van lehetőség SimplePay-es fizetésre. 

A harmadik eset, amikor ezt a lehetőséget tudják használni a partnerek, amikor semmilyen formában nem tudják az adott napi számlájukat rendezni a vevők (ez alatt csak a készpénzes vevőket értjük), akkor a sofőröknek kevés esetben, de engedélyezve van, hogy váltót állítsanak ki. Egy ilyen kiállítás után automatikusan értesítőt kap a partner, hogy váltó lett a részére kiállítva, amit akár egyből az e-mailben szereplő linken is ki tud egyenlíteni. 

Mire figyeljen a SimplePay fizetéskor?

• A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés, díjmentes.

• Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.

• A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát. Ennek jogossága esetén ön visszakapja a pénzt.

 • A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot! (Forrás: www.simplepartner.hu)

Hova forduljunk, ha kérdésünk van a SimplePay-jel kapcsolatban?

Szerencsére vannak még olyan ügyfélszolgálatok és vállalatok, ahol természetes az ügyfél érdeklődése és szívesen válaszolnak meg minden kérdést. Főként, ha egy új, ráadásul pénzügyi, fizetési szolgáltatásról van szó, a bizalom a tájékoztatás alaposságán múlhat.

Amennyiben kérdése van, bizonytalan bármely tranzakciónál , akkor írjon üzenetet a Matusz-Vad Zrt. hivatalos oldalára. További kérdés esetén pedig ezt a számot tudja hívni: 06 1 3666 611, amennyiben közvetlenül a SimplePay ügyfélszolgálatával egyeztetne.  

Tags: , , , ,

Kapcsolódó cikkek

Partnereink

Kövess minket!

INSTAGRAM

YOUTUBE