fbpx

A SimplePay sokak számára még mindig új és kissé bizonytalan fizetési lehetőség, mert nem tudjuk pontosan, mi is áll e mögött. Cikkünkben azonban minden eddigi kérdésre választ adunk.

Hátra dőlhetünk, mert biztonságos!

A SimplePay fizetőoldal mögött maga a bank áll. Az adataink tartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett is. A kereskedő szintén csupán egy közvetítő a bank és az ügyfél között, így teljes mértékben a kibocsátó bank határozza meg a feltételeket. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben képes a rendszer is elfogadni. Tehát valójában teljes mértékben a bankkal kommunikálunk, a SimplePay pedig maga a szolgáltatás, amin keresztül ezt gyorsabban és egyszerűbben megtehetjük.

Mit kell tudniuk a nagyvállalkozóknak, tulajdonosoknak?

A SimplePay azért vált népszerűvé, mert egyszerű, de ezzel párhuzamosan megbízható, ami a legfontosabb szempont egy fizetési alkalmazásnál. Teljesen lekövethető a megrendelésünk és a pénzünk útja, amihez nincs szükség közvetítő személyre, sem pedig készpénzre, ami jóval kényelmesebb a nagyobb összegek kifizetésénél.

Nézzünk egy példát!

Sok esetben problémás a készpénzes fizetés, mert nem mindig van annyi pénz helyben az éttermeknél, amekkora a rendelés összege. A tulajdonosok viszont nem szívesen hagyják ott a bankkártyát például a séfeknél, akik többségében az árut átveszik, ezért ezt a folyamatot szerették volna gördülékenyebbé tenni. Nem csak a vevők, de a sofőrök munkáját is megkönnyítik, mivel nincs elvesztegetett idő a helyszíni fizetéssel, illetve a vevők a világ bármelyik pontjáról tudják rendezni a számlájukat. 

Amikor elkészül az éjszaka/reggel folyamán a vevő számlája, azonnal kap e-mailben egy értesítést, amit egyből ki is egyenlíthet a SimplePay-en keresztül. Ezt addig tudja megtenni, amíg a sofőr oda nem ér az áruval a helyszínre, és a sofőr applikációban le nem zárja az adott vevő felületét. 

A fizetés nagyon egyszerű: az e-mailben kapott linken keresztül egyből a SimplePay oldalára jut el, ahol regisztráció nélkül a bankkártya adatok megadásával egyből ki tudja egyenlíteni a számláját. Azonban, ha rendelkezik SimplePay fiókkal, csak be kell jelentkeznie, majd jóváhagyni a fizetést.

www.pixabay.com

Mi a helyzet az átutalásos számlákkal a Matusz-Vad Zrt-nél?

SimplePay-en nem csak a készpénzes vevők tudnak számlát kifizetni, hanem azok is, akik utalásra vannak beállítva. Közülük is nagyon sokan használják ezt a módszert, mert egyszerűbb vele kifizetni a számlát, mint külön belépni a bankba és úgy elindítani az utalást. Illetve, amikor az utalásos vevő felszólító e-mailt kap (5, 10, 15 nap után), ott is azonnal rendezni tudja a tartozását, mert ugyanúgy van lehetőség SimplePay-es fizetésre. 

A harmadik eset, amikor ezt a lehetőséget tudják használni a partnerek, amikor semmilyen formában nem tudják az adott napi számlájukat rendezni a vevők (ez alatt csak a készpénzes vevőket értjük), akkor a sofőröknek kevés esetben, de engedélyezve van, hogy váltót állítsanak ki. Egy ilyen kiállítás után automatikusan értesítőt kap a partner, hogy váltó lett a részére kiállítva, amit akár egyből az e-mailben szereplő linken is ki tud egyenlíteni. 

Mire figyeljen a SimplePay fizetéskor?

• A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés, díjmentes.

• Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.

• A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát. Ennek jogossága esetén ön visszakapja a pénzt.

 • A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot! (Forrás: www.simplepartner.hu)

Hova forduljunk, ha kérdésünk van a SimplePay-jel kapcsolatban?

Szerencsére vannak még olyan ügyfélszolgálatok és vállalatok, ahol természetes az ügyfél érdeklődése és szívesen válaszolnak meg minden kérdést. Főként, ha egy új, ráadásul pénzügyi, fizetési szolgáltatásról van szó, a bizalom a tájékoztatás alaposságán múlhat.

Amennyiben kérdése van, bizonytalan bármely tranzakciónál , akkor írjon üzenetet a Matusz-Vad Zrt. hivatalos oldalára. További kérdés esetén pedig ezt a számot tudja hívni: 06 1 3666 611, amennyiben közvetlenül a SimplePay ügyfélszolgálatával egyeztetne.  

Címkék: ,,,,
Partner a sikeres vendéglátásban! 1994 óta szolgáljuk ki a magyar gasztronómiai piacot prémium minőségű alapanyagokkal, kifejezetten vendéglátóegységek, hotelek és profi séfek igényeire szabva. Az elmúlt évtizedekben több mint 10.000 elégedett ügyfelünket támogattuk megbízható partnerként.

Kapcsolódó cikk

Partnereink

Kövess minket!

INSTAGRAM

YOUTUBE