Budapest – A Matusz-Vad márka ismételten elnyerte a neves MagyarBrands-díjat a „Kiváló Üzleti Márka” kategóriában, ezáltal ismét megerősítette vezető pozícióját a magyar üzleti életben. Mint minden évben most is fontos szempont volt az adatbázisok, a legfrissebb online kutatási eredmények, valamint a szakértői bizottság ajánlásai.
A MagyarBrands díj 2009 óta hivatott elősegíteni és elismerni a magyar márkák sikerét. Azok közül választja ki a legjobbakat, amelyek nem csak az alapításukban, hanem tulajdonosi hátterükben vagy gyártási, illetve szolgáltatási helyszínükben is mélyen magyar gyökerekkel rendelkeznek. A Matusz-Vad, mely az elmúlt évek során folyamatosan bizonyította piaci sikerességét és megbízhatóságát, ismét megfelelt a pályázat szigorú kritériumainak.
A Magyar Brands Program szakértői bizottsága által végzett pontozáson a Matusz-Vad kiemelkedő eredményeket ért el. Ezzel is bizonyítva, hogy a márka nemcsak fennállásának időtartama alatt tudott megújulni, hanem az ügyfél- és piacorientált gondolkodásmódja révén képes volt folyamatosan növekedni és fejlődni is.
A program elnöke elmondta: „Valamennyien érezzük, hogy egyre drámaibban hat az éghajlatváltozás a mindennapi életünkre, és mind erőteljesebben befolyásolja a vásárlási döntéseinket is. Jó látni, hogy a MagyarBrands-díj elnyerésére sikerrel pályázók között egyre több az olyan márka, amely termékpalettája továbbfejlesztésével vagy fenntartható csomagolási és logisztikai megoldásokkal, akár a témát érintő felelős tájékoztatással komolyan reagál a klímaváltozás okozta veszélyekre. A vásárlónak, a fogyasztónak, az ügyfélnek ez egy igen lényeges információ. Sőt, folyamatosan nő azon cégek köre is, amelyek már fenntarthatósági referenst foglalkoztatnak. Számos kutatás egyértelműen bizonyítja, hogy ebből fakadóan egy új »mágnes« van születőben, ezért is annyira fontos, hogy a márkaépítők e téren is megmutassák az elkötelezettségüket. Ez önmagában is nagyban növeli a bizalom erősödését, a márkához való kötődést.”
A MagyarBrands nem csak hazai, hanem nemzetközi elismerés is egyben
A MagyarBrands-díj a magyar gazdaság egyik meghatározó elismerése, amely a fogyasztói, üzleti és innovatív kategóriákban ismeri el a legkiválóbb hazai márkákat. A díj odaítélésében fontos szempontok az adatbázisok, a legfrissebb online kutatási eredmények, valamint a szakértői bizottság ajánlásai.
A Matusz-Vad sikerének titka többek között abban rejlik, hogy képes volt innovatív megoldásokat bevezetni. Mindezt termékfejlesztés, mind a szolgáltatások területén, ezáltal is növelve a márka értékét és vonzerejét a hazai és nemzetközi piacon egyaránt.
Ez a folyamatosan elnyert elismerés nem csupán cégünk számára jelentős. Ez a díj kiemeli az ország gazdasági teljesítményét és a magyar márkák minőségét, megerősítve ezzel Magyarország pozitív képét a globális piacon.