A vendéglátóipar folyamatos fejlődése során a digitális technológia új lehetőségeket teremtett az éttermek számára. Ez egyrészt megmutatkozik az ételrendelések, másrészt pedig az étteremben igénybe vehető digitális szolgáltatások területén is. A digitális étlapok elterjedése nemcsak az éttermek működésének hatékonyságát, de az éttermi vendégek felhasználói élményét és a fogyasztásösztönzést is növeli. Lássuk hogyan!
Promóciók és különleges ajánlatok kiemelése
A digitális étlapok lehetőséget kínálnak a promóciók és különleges ajánlatok kiemelésére. Legyen az szponzori promóció vagy kiemelni kívánt étel vagy ital. Azonnali frissítések segítségével az éttermek könnyen kommunikálhatják az aktuális promóciókat, akciókat, vagy akár a szezonális ételeket. Ez a vendégeket extra vagy magasabb értékű rendelésekre és a kiemelkedő vendégélmény miatt visszatérésre ösztönzi.
Visszajelzés és értékelési rendszer
Az Etlap.Online Prémium digitális étlapja lehetőséget teremt a vendégeknek, hogy azonnali visszajelzést adjanak az ételről és az étterem szolgáltatásairól. Ez növeli az ismertséget, javítja a keresőkben elért pozíciót továbbá ezzel az eszközzel új vendégek is szerezhetők. Az értékelések és vélemények által az éttermek könnyen mérhetik elégedettségi szintjüket és azonosíthatják a fejlesztendő területeket. Pozitív visszajelzések növelik az étterem hírnevét és vonzzák az új vendégeket.
Kapcsolat a vendéggel, távozást követően is
A speciális push üzenetek használatával az étlapunkat megtekintő vendégekkel később is tudjuk a kapcsolatot tartani a rendszeren keresztül. A vendégnek mindössze le kell okézni a kérésünket, így lehetőség nyílik bármikor, kép hang, videó vagy szöveges üzenet küldésére közvetlenül a vendégünk okostelefonjának kijelzőjére, mindez pedig valós időben, mérhető eredményekkel.
A digitális étlap bevezetése tehát nemcsak az éttermek hatékonyságát és napi működését könnyíti meg, hanem az éttermi fogyasztást is serkenti. Az interaktív élmény, a testreszabhatóság, a gyorsabb rendelési folyamat, a promóciók kiemelése és a visszajelzési rendszer mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az éttermek kihasználják a digitalizáció előnyeit. Magas színvonalon szolgálják ki vendégeiket, javítva ezzel az éttermi élményt és növelve a vendégforgalmat, ezáltal pedig a bevételt.
Fogyasztás ösztönzés digitális étlappal cikk első része ITT OLVASHATÓ.